Středokůň

19. srpna 2010 v 14:40 | Fllippy |  Výkecing
Včera středa byla. Včera byl dobrej den. Včera mučírna byla a my jsme jí hltaly pohledem.
(No tedy aspoň já nebýt těch dvou rychlonožek vydržela bych tam o cca půl hodiny déle možná hodinu? :D)
Ještě se omlouvám za pravopis.

Tak tedy takto jaksi k nám do města přijela jedná známá. Jestli má taky blog netuším, zas to tak nekoumám. To by mola vědět Jane, ta vlastně teoreticky zařizovala ten sraz s ní (já známou tolik neznám). Tady to mám asi na své dlouhé nudné dny. To ale odbočuji.Tak tedy tady byla. A tak tedy jsme se procházeli tím městem. Prošli jsme si zahradu s pávi, páváčáta, sovy a kachničky (samo sebou zboží McDonaldu - holuby). Zeď s obličeji a zvíraty (nejvíce tam bylo hodů, taky tam se nasla jedna žába a hlava lva).
Prošly jsme mostem a nezapomněli si přát na účet Nepomuckého a ještě ho ošahat. Bylo tam docela málo lidí. Taky jsme spatrily Káju IV. ovšem nechtělo se mi hledat ten úhel pohledu na něj kdy vypadá no vyzývavě :B.
Oh ano potom se pokračovalo dál na náměstí se kouknout na velké hodiny. Když odbily tak se tam objevil trubač troubil na všechny světové strany. Škoda, že mu ta trubka nevypadla. No náhodou na náměstí byly polootevřené trhy. Docela jsem zůstala stát u kováře. Měl tam roh na víno :B nejlepší jako správnej viking :B. Fajn tak se šlo dál.
Pokus navštívit Dálího sice jsem tomu nevěřila že by prošlo bez kontroly zda jsme studenti (někteří svině to kontrolujou a  zrovna v galerii bych typla že to tak bude). Tak náhodou tedy narazily na to slavné muzeum mučících nástrojů. Opravdu jsem ráda, že žiju v téhle době. Některé byli opravdu nechutné. (Sestra mi tu dělá bordel strašný).
Byl rádoby čas oběda. Známá a Jane si museli koupit kafe. Já si koupila bagetu (tepla připečenou vykrvácel sýr) no potom i ostatni si neco koupily asi taky bagetu. Ještě jsem je vytáhla do známého Teska chtělajsem si koupit ten strašnej driák Energy drink. Narazili na nějakeho pana koupily nejake co to prodával (to moje chutnalo jako susenkové pendreky s kousky datlí), zase po mostě ale jiném no a jednoduše jsme zkoncili na ostrově.
Tam nějakou tu dlouhou dobu poseděly. Potom s povedeným pokusem Jane jela dve stanice na cerno ( myslela si ze jsem tu zprávu poslala :D) procházely kus cesty podél pobřeží, kde útočili rackové ze vzuchu bílou hmotou. Horolezectví není moje silná stránka. Hlavně ty schody! Nahoru! uhueh. Ano prosli kolem hrbitova a takové té budovy s věži na velikem kopci prohledly si krásný výhled na město a pomalu jistě mířily k dopravnímu podniku. Tenis taky nemám ráda.
Tentokrát kupodivu to bylo nádraží kam jsme dojeli a i rozloučily.
Potom jsem se neskutečně doma nudila.
Vážně.

Dozvěděla jsem se, že jsem malá, hloupá a duševně nevyzrála holka. Divný ten pocit jsem měla vždycky. Hlavně když autor této věty neměl dost dobrý argumenty a hlavně opakoval to co jsem říkala já. Hold vejška asi fakt dělá lidi :D ovšem když tam jdou jako blbci tak i jako blbci vyjdou.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.